מודעות צרכנים

במשך מאות שנים מוצרי קוסמטיקה העניקו הנאה ויופי למיליוני אנשים ברחבי העולם.

כיום, ישנו מגוון רחב של מוצרי איפור, טיפוח העור, טיפוח שיער ובישום המסייעים לך להיראות ולהרגיש במיטבך. ישנם מוצרים רבים שניתן לבחור ביניהם - כל אחד עם מטרה, תועלת ומגוון מרכיבים ההופכים אותו לייחודי, יעיל ונעים לשימוש.

אנו יודעים כי קריאת תוויות קוסמטיות עלולה להיות לפעמים מבלבלת. לכן, יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך להבין את הסמלים וההצהרות השונים העשויים להופיע על המוצרים האהובים עליך.

אלה כוללים:
זהות המוצר: הצהרה הנוגעת למהות המוצר.

תוכן נטו: כמות המוצר באריזה. האות "e" המופיעה לאחר ציון הנפח מהווה ערובה לכך שהמוצר כבר מולא בהתאם למערכת אמות המידה הממוצעת הנמצאת בשימוש באיחוד האירופי (EU).

מרכיבי המוצר: מפרט את כל החומרים המשמשים בפורמולה בסדר ריכוז יורד. זה חשוב במיוחד עבור אלה המחפשים מרכיב מסויים או מבקשים להימנע ממרכיב מסויים. בנוסף, רשימת המרכיבים שלנו כוללת כעת את המרכיבים השונים של מרכיבי בישום שלא נכללו בעבר - ולכן, עשויה להיות ארוכה יותר. זהו מידע חשוב עבור אחוז קטן מהאוכלוסייה שעלול להיות רגיש לרכיבי בושם מסוימים.


Consumer Label
-עובדות שכדאי לדעת:
-
  • בדיקות בטיחות המוצר שלנו דורשת שיתוף פעולה של מומחים במספר תחומי מדע כדי להבטיח את המצוינות והאיכות של כל המוצרים המגיעים לשוק.

  • המוצרים שלנו מכילים מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר. רמות הריכוז של כל המרכיבים במוצרינו בטוחות לשימוש צרכני.

  • החברה שלנו פועלת בתיאום מלא עם התקנות בנושא הדבקת תוויות שנקבעו בתיקון השביעי של הנחיות הקוסמטיקה של האיחוד האירופי.
בחזרה לראש העמוד