ההזמנות שלי
ניתן להיכנס לסטטוס ההזמנה ולהיסטוריה שלך לאחר התחברות לחשבון שלך.
כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קליניק אונליין בהודעת WhatsApp
רוב ההזמנות מטופלות תוך 3 ימי עסקים (זמן הטיפול בהזמנה אינו כולל את ימי סוף השבוע). הזמנות שבוצעו בימים שישי ושבת יטופלו ביום ראשון העוקב. הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל חגי ישראל). כרגע איננו יכולים לקבל הזמנות עם כתובת חיוב או משלוח מחוץ לישראל. כל הרכישות כפופות לאישור חברת כרטיסי האשראי לפני טיפולן. רק רכישות מאושרות יטופלו ויישלחו.
ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנות האחרונות ביותר שלכם ע"י התחברות לחשבון שלך. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר על הזמנות האונליין של קליניק. עמוד סיכום ההזמנה מספק מידע מפורט על ההזמנות הנוכחיות והקודמות. לאחר שההזמנה תישלח, מספר ההזמנה, אם קיים, יוצג.
יש לכם שאלה בנוגע להזמנה שלכם? נציגינו זמינים עבורכם בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00, בהודעת WhatsApp.
בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול ע"י מילוי טופס ביטול עסקה או באמצעות הודעת WhatsApp.
לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
*החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.
לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
*החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.